Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

How to Become Financially Independent in 5 Years or Less | InvestingAnswers

How to Become Financially Independent in 5 Years or Less InvestingAnswers


Υψιπύλη=Λήμνος=Διόνυσος=Ιόβας=Ιερέας Αθηνάς να επιστρέψουν άμεσα οι Καρυάτιδες στον βράχο!
preveli@radio.fm
Είναι το όραμα τών αριθμών . Βαδίζομεν πρός το πνεύμα. Είναι εντελ'ως βέβαιο ,είναι χρησμός αυτό που λέω , Καταλαβαίνω, και μη ξέροντας να εξηγηθώ  με ειδωλολατρικά λόγια , θά ήθελα να σωπάσω.
Το ειδωλολατρικό αίμα ξαναγυρίζει ! Το πνεύμα είναι κοντά , περιμένω με λιμαργία  το θεό.
Θά ξανάρθω, με μέλη απο σίδερο, το δέρμα σκούρο , το μάτι αγριεμένο ¨απο τη μάσκα μου θα με κρίνουν  δυνατή ράτσα . Θά έχω χρυσάφι . Θά ` μαι  άεργος  και βάναυσος . Οι γυναίκες περιποιούνται αυτούς τους άγριους σακάτηδες  που  γυρίζουν από τις θερμές χώρες. ΜΑΡΑΜΠΟΥ καπετάνιο Νίκο αλανιάρη, των 5 ηπείρων και των 50 λιμανιών. Έλα πίσω να δείς πως καταντήσανε την ωρία σου πατρίδα . Διεθνή επαίτη, τώρα είμαι καταραμένος . Μου προκαλεί φρίκη η πατρίδα .
Σέ ποιόν να παινευτώ?  Πίο ζώο πρέπει να λατρέψω?
Καλύτερα να φυλάγεσαι απο τη δικαιοσύνη.
Είμαι τόσο έρημος που προσφέρω σε οποιαδήποτε θεία εικόνα αίνους για την τελειότητα.
Έβλεπα τον εαυτό μου μπροστά σ`ένα απελπισμένο πλήθος, απέναντι  στο εκτελεστικό απόσπασμα .να κλαίει απο δυστυχία πού δεν μπορούσαν να καταλάβουν, δεν καταλαβαίνω νόμους,
δεν έχω την αίσθηση της ηθικής, είμ` ένας βάναυσος γελιέστε.."
Ναι έχω κλειστά τα μάτια πρός το φώς σας.

STEALING COMPANIES=GENIKI GARDS=BET365=MICROSOFT win7 !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου